Verslag 22 januari 2015

Een nieuw jaar. Een nieuwe locatie. Een nieuwe Masterclass.

Drie dagen na blue monday – de meest depressieve dag van het jaar – is het de hoogste tijd de geest te prikkelen met een middag gevuld met nieuwe inzichten en inspiratie.

Bij deze editie van de Masterclass Social Branding schuiven onder meer aan:

  1. Een online manager van een bekende Nederlandse stichting
  2. Een marketing specialist Facebook Advertising
  3. Twee zelfstandig ondernemers in de B2B sector
  4. Social media content creator van een duurzaam ontwerpbureau

Veel van de aanwezigen zijn al op dagelijkse basis geroutineerd in social media. Zo’n zaal vol ervaring biedt een interessant referentiekader om de psychologische technieken te bezien in het licht van de ontstane best practices. Op een hoog tempo wisselen bevestigingen, verbeteringen en verrassende eye-openers elkaar af.

Memorabel zijn de sessies waarbij de aanwezigen buiten de gebaande paden van hun eigen sector treden. Met welke content kan een grafisch ontwerper zijn klanten aan zich binden? En hoe werkt dat voor een adviseur in bouwfysica – wiens primaire doelgroep een geheel andere taal spreekt? Lastige vragen voor de personen in kwestie, maar een bron van nieuwe ideeën vanuit de blik van een buitenstaander.

DSC_1653.jpg

DSC_1654.jpg

DSC_1656.jpg

Over de cursus

De Masterclass Social Branding is een cursus van Studio ST&T | The Persuasion Artist.

Studio ST&T
Niasstraat 1
3531 WR Utrecht

Contact

Bekijk de veelgestelde vragen

Voor vragen over deze cursus, neemt u contact op met Tim Zuidgeest

030 22 70 410

tim[at]studiostt.nl 

Nieuws & Data

De eerstvolgende Masterclass is 23-11-2015.

De volgende niet missen?


Voer een (geldig) e-mailadres in
Geen naam