Verslag in-company masterclass bij g-company 26 november 2014

incompany-masterclass-social-branding-gcompanyG-company, een integrator van cloud-computing oplossingen zoals Google apps en Salesforce, wordt gevormd door een groep zelfstandig opererende professionals. Naast de merkidentiteit van g-company zelf, bouwt elke partner dus een eigen personal brand op. Hierop besloot g-company de Masterclass Social Branding onder eigen dak plaats te laten vinden.

Vooraf werden de voorbeelden en creatieve sessies afgestemd op het specifieke werkveld en de uitdagingen van g-company. Een creatieve sessie vroeg in de masterclass was erop gericht de relevante klantpersona’s op te stellen. Wie is hij en wat wil hij? Niet zozeer productinhoudelijk, maar juist persoonlijk; daar ligt immers de kracht van social media. Welke films kijkt de typische klant bijvoorbeeld?

De creatieve sessie prikkelde g-company om vanuit nieuwe invalshoeken naar hun klant te kijken. Zo ontstond een ijzersterke basis voor het vervolg van de masterclass: welke content laat een sterk positieve en bouwt je bereik verder uit.

G-company was erg geïnteresseerd in personal branding. De modules schrijven en psychologie haakten hier dieper op in. Ze boden handvaten om in de business to business wereld een persoonlijk en sympathiek merk op te bouwen, met behoud van professionaliteit.

Over de cursus

De Masterclass Social Branding is een cursus van Studio ST&T | The Persuasion Artist.

Studio ST&T
Niasstraat 1
3531 WR Utrecht

Contact

Bekijk de veelgestelde vragen

Voor vragen over deze cursus, neemt u contact op met Tim Zuidgeest

030 22 70 410

tim[at]studiostt.nl 

Nieuws & Data

De eerstvolgende Masterclass is 23-11-2015.

De volgende niet missen?


Voer een (geldig) e-mailadres in
Geen naam