Verslag 18 februari 2015
Social Media staat niet stil. En het psychologisch onderzoek naar het succes erachter evenmin. Daarom is de masterclass vanaf deze editie geüpdatet en aangevuld met de laatste ontwikkelingen uit de marketingwereld, wetenschap en social media technieken.
We staan dan ook te popelen om samen met de cursisten een middag lang te duiken in inspirerende toepassingen van social media in branding en marketing. Aan de deelnemers zal het in elk geval niet liggen:
- Eigenaar van een eventbureau
- Digitale marketeer en social media spreker
- Editor-in-chief van een beautymagazine
- Eigenaar van een notariskantoor
- Communicatieadviseur van een reclamebureau
- Oprichter van een online food concept
Er zit een flinke dosis marketingervaring in één kamer. Dat maakt het bijzonder interessant om gezamenlijk de diepte in te duiken van het bouwen van een merk op social media.
Deze cursus voegt recente vondsten uit de neurowetenschappen toe aan de beïnvloedingsprincipes van social media. En tja, dat is geen eenvoudige kost. We kijken daarom met des te meer bewondering terug op de creatieve toepassingen die tijdens de brainstormsessies uit de groep ontsprongen. Er werd wederzijds veel van elkaar geleerd – ook door ons.